Časté dotazy

Nevíte si rady? Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na +420 777 833 838

Ovečko, na co mohu půjčené peníze použít?

Na cokoliv. Úvěr se poskytuje jako podnikatelský a neúčelový. Peníze tak můžete použít na cokoliv spojeného s Vaším podnikáním.

Jaké podmínky musím splňovat, abych si od tebe mohl(a) vzít půjčku?

Každou žádost o půjčku posuzuji individuálně na základě mnoha dostupných informací nebo odhadů, abych co nejlépe odhadla Vaši schopnost splácet poskytnutou půjčku. Jde mi přitom nejen o to, abych dostála zákonům a únosné míře mého rizika, ale také o to, abych Vás neuvrhla do bezvýchodné finanční situace. Každopádně však musíte být fyzická podnikající osoba vlastnící živnostenské či jiné podnikatelské oprávnění (živnostenský list) s českým občanstvím s trvalým pobytem v České republice starší 18 let a nesmí proti Vám být vedeno exekuční nebo insolvenční řízení.

Moje žádost o půjčku byla zamítnuta. Proč?

Posouzení každé jedné žádosti o půjčku je individuální. Přihlížím přitom k mnoha různým údajům a faktorům. Současně odmítám přispívat ke vzniku dluhových spirál. Přestože se tedy může zdát, že bych Vám Vaši půjčku měla schválit, nemusí tomu tak být vždy. Svoji žádost o půjčku u mě můžete znovu opakovat po uplynutí 30 dní od poslední zamítnuté žádosti.

Jaké doklady a dokumenty budu potřebovat?

Pokud jste si u mě ještě nikdy nepůjčili, požádám Vás v průběhu Vaší první žádosti o půjčku o nahrání kopie přední a zadní části Vašeho OP. Po schválení půjčky Vás před odesláním peněz ještě požádám o zaslání podepsané kopie smlouvy e-mailem.

Ovečko, kde najdu detaily o své půjčce jako termín splatnosti, podklady k úhradě a podobně?

Všechny důležité informace o své půjčce naleznete po přihlášení 24 hodin denně a 7 dní v týdnu (non-stop) ve své Klientské sekci. Zde můžete zjistit jak vyplacenou částku, tak částku zbývající k úhradě, stejně jako termín splatnosti nebo podklady k úhradě.

Nedaří se mi přihlásit do Klientské sekce. Co mám dělat?

Jednoduše použijte odkaz pro obnovení zapomenutého hesla. Budete požádáni o e-mail a telefonní číslo, které jste u nás uvedli v žádosti o půjčku. Na Váš e-mail Vám následně zašleme nové heslo.

Jednu půjčku už jsem u tebe už měl(a) a teď si chci půjčit znovu. Jak na to?

Jednoduše se přihlaste do Klientské sekce, kde si tentokrát budete moci půjčit až 8.000,- Kč. V Klientské sekci můžete následně snadno a rychle svoji žádost o další půjčku odeslat ke schválení.

Za jak dlouho po splacení jedné půjčky si u tebe mohu vzít další půjčku?

Ihned po splacení. Jakmile splatíte jednu půjčku, můžete si ihned požádat o další půjčku. Měli byste ale vědět, že převod peněz z Vašeho účtu na můj účet (ke splacení půjčky) může nějakou dobu trvat (v závislosti na tom z jaké a do jaké banky peníze převádíte nebo na čase, kdy jste zadali příkaz k převodu).

Ovečko, nemám na splacení půjčky. Co mám dělat? Počkáš mi několik dní?

Moje půjčka patří mezi nejférovější na trhu. Pokud nemáte na splacení půjčky v termínu splatnosti, můžete si termín splatnosti jednoduše odložit. Odložení termínu splatnosti můžete provést v Klientské sekci.